AFFÄRSOMRÅDEN

 
Försäljning

Vårt säljteam hjälper er gärna med försäljning av produkter och tjänster. Vi är vana att både jobba business-to-business (B2B) och business-to-consumer (B2C) och har möjlighet att jobba med en ersättningsmodell som baseras på uppnådda försäljningskvoter.

Telefonpassning

Dagens samhälle kräver ofta att man alltid ska vara tillgänglig vilket inte alltid fungerar i praktiken. Vi hjälper dig att svara i telefonen när inte du har tid. Vår Inbound avdel ning har möjlighet att svara på upp till 1000 samtal i timmen på 5 språk.

Ordermottagning

Att lägga ut ordermottagningen innebär inte bara en besparing ekonomiskt på upp till 30 procent utan även kortare väntetider i telefon för era kunder då vi kan sätta in fler telefonister vid hög belastning. Troligtvis kan vi även erbjuda bättre service då våra telefontider är 09:00-21:00 på vardagar samt 13-19 på helger.

Service& Support

Att sköta support och kundkontakt kan i många fall ta så mycket tid att man inte får tid över att ägna sig åt kärnverksamheten samt affärsutveckling. När vi sköter kundservice och support åt företag har vi oftast även hand om ordermottagningen och därmed i princip all kundkontakt men vi kan även hjälpa er just de timmarna på dygnet som er befintliga support inte hinner med t.ex. under lunchen.